PERTUBUHAN KEBANGSAAN MELAYU BERSATU (UMNO)

PERTUBUHAN KEBANGSAAN MELAYU BERSATU (UMNO)
"MELAYU DIPERKASAKAN, ISLAM PEGANGAN KAMI"

Sunday, July 5, 2009

BERITA KOMUNITI
Zainal Ejai, meninggal dunia.


Jenazah di Masjid Taman Seri Rampai. Bawah: Kelihatan Norjalila bersama anaknya.

Innalillahi Wainna ilaihi Raji'un. UMNO Bukit Wangsa mengucapkan takziah kepada keluarga Norjalila binti Zainal di atas pemergian ke rahmatullah ayahandanya ZAINAL MD. EJAI pada pagi 4 Julai 2009 di rumahnya di No. 303 Blok C11 Seksyen 10 Wangsa Maju. Allahyarham Zainal Md. Ejai, 63 telah meninggalkan lima orang anak termasuk Norjalila. Isteri Allahyarham, Noraini juga telah meninggal dunia lima tahun terdahulu.

Allahyarham Zainal dan isterinya merupakan ahli UMNO Cawangan Bukit Wangsa yang aktif selama mereka menjadi ahli UMNO di cawangan ini. Manakala Norjalila pula merupakan Bendahari Pergerakan Wanita UMNO Cawangan Bukit Wangsa.

Jenazah Allahyarham Zainal telah dibawa ke Masjid Taman Seri Rampai untuk disembahyangkan sebelum ia dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam di Taman Selasih, Batu Caves. Semoga roh allhayraham dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang yang soleh.


1 comment:

Unknown said...

Disyorkan pihak UMNO menjemput En Saiful 013-365 5715 yang sedang menjelajah secara sukarela ke seluruh negara untuk menjelaskan kedududukan BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH. Beliau tidak mengharapkan sebarang bayaran dan apa yang dilakukan ialah bersifat fisabilillah